شهید سیداسـلام مـوسـوی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیداسـلام مـوسـوی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیداسـلام مـوسـوی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام اسلام موسوی از شهدای دانش آموز شهرستان آمل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : سید میرزا
تاریخ تولد : 1343/06/30
تاریخ شهادت : 1362/05/16
محل تولد : آمل
گلزار شهدای بانصرکلا آمل
نحوه شهادت : اصابت ترکش به سر
محل شهادت : مهران
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

آخرين مطالب

وصیت نامه

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ


1.    تذکرم به خانواده و فامیلان و آشنایان این است که: فقط ادامه دهنده ی راهم که راه حسین ثارالله می باشد، باشند و هیچگاه در فکر معامله خون شهدا با دیگرافراد نباشند. 

2.    سخنم با امت حزب الله این است که تنها چیزی که انقلاب مان را بدین جای رساند وحدت کلمه، اتکا به قرآن و آیه  "واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرّقوا " به ریسمان خداوندی چنگ بزنید ومتفرق نشوید. 
، اطاعت از ولایت فقیه و پیروی و عمل کردن به دستورات عالیه ی اسلام و قرآن بوده است، همیشه حمایت بی دریغ خود را از روحانیون اصیل ( نه روحانی نما ها ) اعلام نمائید ... و هیچگاه از آنان جدا نشوید. 

3.    برادران و خواهران! احساس مسولیت کنید ... همه شما مسئول هستید تا بپا خیزید و گریبان منافقین، ضد انقلابیون و توطئه گران را بگیرید و در دادگاهها به پای محاکمه بکشید; و گرنه مدیون خون شهدا هستید. 

۹۵/۰۴/۲۶ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی